10 tipů jak na sociální sítě – BabelCamp 2016

Koho zajímají onlajny a sociály, nesměl chybět v sobotu na meet-upu jménem BabelCamp. V hale na Jatkách 78 se potkalo 15 speakerů400 účastníků, hladových po novinkách ze sociálních médií. Zahraniční hosté, zvučná jména, všudypřítomné svítící obrazovky. Vše pod taktovkou Adama Zbiejczuka.

Babel Camp 2016 aneb výpadky wifi, vedro a přesto skvělý zážitek.

A kdo nestihl všechny ty skvělý přednášky, jste tu správně.

1. Základem je mít přehled. Víte, kde jsou vaši zákaznící?

S tím pomůže SentiOne. Vyhledá všechny zmínky o vašem brandu, všechna klíčová slova, domény a zobrazí v přehledných statistikách i údaje třeba o pozitivních či negativních reakcích.

14315927_10202236762356819_194615572_o
Pamatujete na aféru KFC a soubor dílčích kroků?

2. Obsah je král. To víme, ale jak na jeho organizaci?

Od toho je tu Kontentino. Vychytaný plánovač obsahu na 3 nejoblíbenější sociální sítě. Do procesu vidí klient i tým a vše je přehledné.

Kvalita musí vítězit nad kvantitou. 

14273480_10202236809598000_994052717_o
Jak vyvážit obsah?

3. Vykašlete se na hard-sell, zákazníci se na sociálních sítích chtějí bavit.

Inspirace od 2Fresh a jejich kampaně pro Snickers.

Vezmeš si mě? Kámo dej si Snickers.
Vezmeš si mě? Kámo dej si Snickers.

4. Každá značka potřebuje svého protivníka.

Snickers bojuje proti hladu (‚Když máš hlad, nejsi to ty‘) A funguje to.
Vyvolává to emoce, soucit, zákazník se může ztotožnit se situací.

5. Měřte svoje marketingové aktivity.

Pawel Tkaczyk  říká, že kdo neměří, utrácí polovinu budgetu zbůhdarma.

A má pravdu.

6. Ptejte se. Otázky znamenají zájem.

7. Vášeň, blízkost, pouto. Aneb jak zařídit aby vás zákazníci MILOVALI.

Kdo by netoužil po bezpodmínečné přízni zákazníků. Prý stačí jednoduché tři kroky – vyvolejte v nich emoce, vytvořte pouto a buďte jim nablízku.

Vášeň – silné emoce, touha, značka potřebuje i nepřítele
Pouto – komunikace, dát možnost odpovědět a reagovat
Blízkost – co má zákazník rád, personalizace, sdílení tajemství

14273360_10202236886319918_752445165_o

8. Mluvte s klienty. Customer care je marketing.

Když zákaznická podpora originálně vyřeší problém, zákazník se může přetrhnout, aby to někam nasdílel. Sám od sebe.

9. Newslettery nikdo nečte. Buďte osobní a improvizujte.

14285452_10202236929160989_2061728620_o

Klient není zvědavý na zkopírovanou umělou odpověď.
Nebojte se improvizace, buďte hraví.

10. Propojte customer care, prodej a marketing. Vytvoříte zážitek.

Nejnovějším trendem je Smarketing. Zorganizujte pro klienta zážitek od prvního kontaktu a budete mít jeho plnou pozornost.

14274560_10202237257809205_1624466040_o

A jak se mají vaše sociální sítě?

Buď s námi v kontaktu. Posíláme přibližně jednou měsíčně souhrn nových článků. Nemusíš se bát, žádný spam neposíláme a můžeš se kdykoliv odhlásit.

Honza KuldaAhoj, jsem jeden ze zakladatelů Freela. Mým cílem je, aby se ti Freelo dobře používalo a lahodilo tvému oku. Na volné noze skáču od UX přes kód až po webdesign. Sport a dobré jídlo mě provází na každém kroku.

Odcházíš?

A co kdybychom zůstali v kontaktu? Posíláme jen občas souhrn nových článků. Žádný spam. Slibujeme

Na tvou další návštěvu se těší
Karel, Honza a Karel

  • Tomáš Paulus

    Tak to bolo naozaj rýchle!