Freelo je online aplikace na řízení projektů. Pomáhá týmům organizovat a dokončovat práci s menším úsilím
Podcast & Rozhovory

Honza Bartoš: I po stovkách utracených milionů ve výkonnostní Facebook reklamě, se mám co učit

Honza Bartoš kormidluje Facebook reklamu svých klientů tím správným směrem. Jako jeden z prvních v České republice před 10 lety začínal s výkonnostní reklamou, která byla v té době o sběru fanoušků stránek. Od té doby se svět sociálních sítí změnil o 360 stupňů. „Reklama je o hledání správného poměru mezi kvantitou a kvalitou. Naším cílem je vybudovat důvěru a dlouhodobý vztah s klientem,“ říká Honza. Své zkušenosti předává na workshopech a online kurzech na Digisemestru.

Důležité je zjistit, co klient potřebuje, ne co chce – to mu nejvíc pomůže.

Co všechno jsme probrali?

  • O podnikání
  • Budování vztahu s klientem
  • Počátky Facebook reklamy 
  • Výkonnostní marketing
  • Bez jakých nástrojů se Honza neobejde
  • Výkonnostní marketing
  • Digitální nomádství a cestování po Asii
  • Vývoj iOS 14 
  • Sběr uživatelských dat
  • Automatizace a progres Facebooku
  • Investování času do příspěvků na sítě
  • SaaS produkt Feesy
  • Vedení týmu a plánování práce
  • Tipy na školení a vzdělávání v oblasti marketingu

Kam dál?

Sleduj Honzu na Facebooku. Pokračuj na jeho Instagram nebo LinkedIn.

Líbil se ti podcast? Tak ho pošli dál, navrhni hosta nebo napiš hodnocení na iTunes. Děkujeme! 💙 

  • Líbilo? Pošlete vzkaz v lahvi ostatním

Newsletter odebírá 1000+ šéfů, kterým pomáhá zefektivňovat tým

Kateřina JozífováVe Freelu dělám support námořníků a s tím související marketing a prodej. Když zrovna neťukám do klávesnice, utíkám do přírody. Nadšená do cestování a sledování seriálů.

Líbil se vám článek?

Nezmeškejte ten další!