Jak dosáhnout kvalitní zákaznické péče s kapitánem SupportBoxu Máriem Roženským

Podcast & Rozhovory

Mário Roženský je expertem na nastavení skvělé zákaznické péče. Založil aplikace AffilboxSupportbox, helpdeskový nástroj, který zjednodušuje komunikaci a práci s e-maily. Společně jsme se bavili o jeho cestě od programování k zákaznické péči, proč se jí vlastně začal zabývat a že je fakt důležitá pro tvůj úspěšný byznys.
Mário pořádá konferenci SupportDay zaměřenou na zákaznickou péči a přínosné Školení péče o zákazníky, kam jsme vypluly nasát nové informace a inspiraci i my, na našem blogu si můžeš přečíst report. Mário napsal knihu Jak prodat více díky AFFILIATE MARKETINGU, vhodnou pro ty, kteří se zajímají o nové metody získávání zákazníků.

Co se v podcastu doslechneš?

  • Jak se Mário dostal k zákaznické péči?
  • Proč je péče o zákazníky tak důležitá?
  • O aplikaci SupportBox, plány a vize do budoucna.
  • Co je důležité pro kvalitní zákaznickou péči?
  • Ideální profil pracovníka na podpoře.
  • Příklady využití informací od zákaznické podpory.
  • O ChatBotech, programech simulujících lidskou konverzaci.
  • Jak komunikovat se zákazníkem?
  • Jaké nástroje používá Mário k práci?
  • Rovnováha mezi pracovním a osobním životem.
  • Doporučení na literaturu.

Zmíněné tipy na knížky z oblasti marketingu a osobního rozvoje:

  • Tony Hsieh: Štěstí doručeno
  • Russell Brunson: Expert Secrets a DotCom Secrets
  • Jason Fried: Remote, Rework a It Doesn’t Have To Be Crazy At Work
  • Vishen Lakhiani: The Code of the Extraordinary Mind
  • Mike Michalowicz: Clockwork – Design Your Business to Run Itself

Kam dál?

Mrkni na Máriův blogTwitter. Dál můžeš pokračovat na stránky AffilBoxu, SupportBoxu nebo si poslechni jeden z podcastů. Inspiraci zajdi načerpat na Školení podpory. Sleduj novinky na Facebooku, TwitteruYouTube kanále.

Líbil se ti podcast? Tak ho pošli dál, navrhni hosta nebo napiš hodnocení na iTunes. Děkujeme!

  • Líbilo? Pošli vzkaz v lahvi ostatním

Buď s námi v kontaktu. Posíláme přibližně jednou měsíčně souhrn nových článků. Nemusíš se bát, žádný spam neposíláme a můžeš se kdykoliv odhlásit.

Profilový obrázekKateřina JozífováVe Freelu dělám support námořníků a s tím související marketing a prodej. Když zrovna neťukám do klávesnice, utíkám do přírody. Nadšená do cestování a sledování seriálů.

Odcházíš?

A co kdybychom zůstali v kontaktu? Posíláme jen občas souhrn nových článků. Žádný spam. Slibujeme

Na tvou další návštěvu se těší
Karel, Honza a Karel

Mrkni na další články autorů

Udělej si pohodlí a pokračuj ve čtení

Přidejte se k týmům jako Nikon, OEZ, Fotoškoda a komunikujte také lépe nad úkoly.

Vyzkoušet Freelo