Jak Rybízáku ukradli firemní Facebook s Petrem Čerňanským

Podcast & Rozhovory

Petr Čerňanský je kapitánem e-shopu s čůčem alias ovocným vínem Rybízák.cz. Petr se k prodeji vína dostal úplně náhodou, ale dokázal využít „díry na trhu“, operativně reagovat a během jediného dne spuštěného online prodeje inkasovat přes 1 000 objednávek. Úspěch podle něj tkví ve skvěle nastavených marketingových kampaních na Facebooku a kvalitní zákaznickou péči, která je klíčová. Při kormidlování Rybízáku stihl za poslední 2 roky procestovat půl světa.

Co všechno jsme probrali?

  • Jak přišel nápad na výrobu vína
  • O řízení e-shopu
  • Jak se nechal ukecat k přechodu z Woocommerce na Shoptet
  • O nejúspěšnější akci Rybízáku „Pálení cen“
  • Jak v Rybízáku přistupují ke kompenzacím
  • O férovém jednání se zákazníky
  • O operativním plánování akcí ze dne na den
  • O spolupráci s Petrem Handlířem, profíkem na FB marketing
  • Jak je těžké najít schopného „ajťáka“
  • Jaké nástroje používají k řízení firmy
  • Jak Freelo spasilo Rybízák
  • Jaké víno se fakt nepovedlo
  • O spolupráci s influencery
  • O ukradeném účtu na Facebooku
  • Jak Petr chodí do polária
  • Jak během 2 let procestoval půl světa

Kam dál?

Sleduj Petra na Facebooku nebo Instagramu. Dále pokračuj na sociální sítě Rybízáku FacebookInstragram.

Líbil se ti podcast? Tak ho pošli dál, navrhni hosta nebo napiš hodnocení na iTunes. Děkujeme!

  • Líbilo? Pošli vzkaz v lahvi ostatním

Buď s námi v kontaktu. Posíláme přibližně jednou měsíčně souhrn nových článků. Nemusíš se bát, žádný spam neposíláme a můžeš se kdykoliv odhlásit.

Profilový obrázekKateřina JozífováVe Freelu dělám support námořníků a s tím související marketing a prodej. Když zrovna neťukám do klávesnice, utíkám do přírody. Nadšená do cestování a sledování seriálů.

Odcházíš?

A co kdybychom zůstali v kontaktu? Posíláme jen občas souhrn nových článků. Žádný spam. Slibujeme

Na tvou další návštěvu se těší
Karel, Honza a Karel

Mrkni na další články autorů

Udělej si pohodlí a pokračuj ve čtení

Přidejte se k týmům jako Nikon, OEZ, Fotoškoda a komunikujte také lépe nad úkoly.

Vyzkoušet Freelo