Freelo je online aplikace na řízení projektů. Pomáhá týmům organizovat a dokončovat práci s menším úsilím
Karel Dytrych a Ondřej Sedláček
Podcast & Rozhovory

Ondřej Sedláček, SatisMeter: Zpětná vazba a spokojenost zákazníků je klíč

V roce 2015 Ondřej společně se svým bratrem založili nástroj SatisMeter, který umožňuje snadno měřit zákaznickou spokojenost a sbírat zpětnou vazbu. Po několika letech SatisMeter zakoupil ProductBoard a bude jej integrovat. „Problémy, které jsme klientům řešili, můžeme řešit dál, ale s výrazně větším týmem a podporou,“ říká Ondřej. V podcastu se dozvíte, jaké bylo podnikání od samotného začátku, nebo proč byste měli měřit spokojenost zákazníků.

Energie i množství času, kdy člověk může pracovat, jsou omezené.

Co všechno jsme probrali?

Kam dál?

Sleduj Ondru na LinkedIn. Pokračuj na web SatisMeteru nebo ProductBoardu.

Líbil se ti podcast? Tak ho pošli dál, navrhni hosta nebo napiš hodnocení na iTunes. Děkujeme! 💙 

  • Líbilo? Pošlete vzkaz v lahvi ostatním

Newsletter odebírá 1000+ šéfů, kterým pomáhá zefektivňovat tým

Váš e-mail bude kotvit v bezpečném přístavu.

Dorota CikánováVe Freelu se starám o spokojenost zákazníků a s tím spojený marketing. Mimo to ráda chodím po horách nebo běhám.

Líbil se vám článek?

Nezmeškejte ten další!

Váš e-mail bude kotvit v bezpečném přístavu.