Freelo je online aplikace na řízení projektů. Pomáhá týmům organizovat a dokončovat práci s menším úsilím
Karel Dytrych a Petr Boroš při natáčení podcastu, ve kterém se doslechnete o vratkové službě Retino a online zahradnictví Higarden
Podcast & Rozhovory

Přichází revoluce v reklamacích! Nová služba Retino Portal Petra Boroše

Petr Boroš je kapitán SaaSové platfomy Retino.com pro e-shopy, která pomáhá s řešením zpětných procesů. Díky Retinu retailové firmy snižují náklady na vracené zboží, automatizují postup a zároveň je celá reklamace pohodlnější pro zákazníka. V rozhovoru jsme probrali vše od Petrových podnikatelských začátků, přes vyhoření, díky kterému si nastavil 6 věcí, které musí splňovat jeho podnikání až po vybudování služby Retino a nedávné testování českých e-shopů. Retino v září spouští novou službu Retino Portal, se kterou přijde nový standard v řešení reklamací v malých e-shopech, pro které bude služba zdarma.

Válčíme 3 roky, používá nás 1 000 e-shopů z 6 zemí a je to fajn, říká Petr.

Co všechno jsme probrali?

  • Petrův první naprogramovaný e-shop už v 9 letech
  • Jak založil online zahradnictví Higarden
  • Prodej firmy Higarden
  • O osobním vyhoření
  • Jak přišel nápad na software Retino
  • O budování SaaSové firmy
  • Změna postoje firem k reklamacím
  • Zákaznický servis retailových e-shopů
  • Nastavení retence
  • Testování vratek českých e-shopů
  • TOP české e-shopy se zákaznickou péčí
  • Spuštění nové služby Retino Portal
  • Hledání investora pro Retino
  • O spolupráci s Martinem Rozhoněm
  • Zachování autonomie i po sehnání investorů
  • Marketplaces
  • O budovatelském nadšení
  • Jak Petr vidí budoucnost retailu

Kam dál?

Sleduj Petra na LinkedInu nebo mrkni na záznam jeho přednášky z Reshoperu 2020. Pokračuj na sociální sítě Retina Facebook, LinkedIn nebo Twitter.

Líbil se ti podcast? Tak ho pošli dál, navrhni hosta nebo napiš hodnocení na iTunes. Děkujeme!

  • Líbilo? Pošli vzkaz v lahvi ostatním

Newsletter odebírá 1000+ šéfů, kterým pomáhá zefektivňovat tým

Profilový obrázek
Kateřina JozífováVe Freelu dělám support námořníků a s tím související marketing a prodej. Když zrovna neťukám do klávesnice, utíkám do přírody. Nadšená do cestování a sledování seriálů.

Líbil se vám článek?

Nezmeškejte ten další!