SupportBox & Freelo — dvojka, která zvládne úkoly i zákaznickou péči

SupportBox je král zákaznické péče. Umí zorganizovat komunikaci s klienty. Poradí si s emaily i dotazy. Dokonce v něm vidíte, který z kolegů právě zákazníkovi odpovídá.

Už se nemůže stát, že by email od zákazníka zůstal bez odpovědi. Všechny zprávy vidíte v kontextu. Tedy, zda už zákazník nakoupil a nebo se teprve chystá na první nákup.

Co kdyby šlo ze SupportBoxu rovnou zadat úkol do Freela?
Třeba kolegovi, aby se postaral o objednávku. To by bylo skvělé.

Tak jsme se na to mrkli a obě služby propojili.

Nic už nebrání pohodlné organizaci úkolů i komunikace.

Funkce na straně SupportBoxu

  • Možnost vytvoření úkolu z příchozího emailu.
  • Zobrazení existujícího úkolu v kontextu zprávy.
  • Jedním proklikem se dostanete ke správě úkolu – přidáte poznámku, termín, upozornění kolegovi.

Funkce na straně Freela

  • Pokud se úkol ve Freelu týká konkrétního zákazníka, můžete rychle odpovědět proklikem do SupportBoxu.

Představte si situaci

Majitel eshopu, říkejme mu Ladislav, má eshop se sportovním vybavením.
Jeho hvězda zákaznické péče Martina přes SupportBox pečuje o všechny zákazníky.

Ladislav ve Freelu rozdává úkoly a dohlíží na dodržování termínů.

Martině do SupportBoxu přistála zpráva: zákazníkovi přišla špatná objednávka. Martina obratem zákazníka e-mailem uklidní. Musí však sjednat nápravu.

Dříve by musela volat na logistiku, nebo celý problém řešit přes e-mail. Teď přímo v SupportBoxu kliknutím vytvoří úkol do Freela. Tento úkol se se všemi údaji ve Freelu uloží. Nyní ho stačí už jen přiřadit Petrovi z logistiky. Petra i Ladislava Freelo upozorní na nový úkol a mohou se pustit do jeho vyřešení.

Bez kopírování, bez zdržování.

Teď už jen, jak na to?

Potřebujeme API klíč z Freela a otevřený SupportBox.

Kde najít API klíč z Freela? V pravém horním rohu v Nastavení a pak asi v půlce stránky. 

Jak Freelo napojit:

Ve vašem SupportBoxu klikněte na nastavení schránky – můžete tak učinit pomocí ikonky zcela vlevo dole – ozubené kolečko, vyberte název schránky o kterou jde.

nastaveni_schranek

V horní nabídce najděte záložku Pluginy.

pluginy

Nyní před sebou vidíte nabídku aktivních a neaktivních pluginů. Najděte ve spodní části mezi dostupnými pluginy plugin s názvem Freelo. Klikněte na zelené tlačítko Instalovat.

plugin1

Nyní uvidíte váš plugin v horní části obrazovky, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na žluté tlačítko Nastavení.

plugin2

V dalších krocích budeme potřebovat e-mail, který používáte k přihlášení do Freela – napište jej do prvního políčka.

plugin3

Do druhého políčka pak vložte API klíč z Freela.

Kde ho najít? Přihlašte se do Freela a klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte položku Nastavení.

Sjeďte zhruba do poloviny obrazovky a najděte položku API klíč – zkopírujte jej a vložte do SupportBoxu.

plugin5

Uložte a máte hotovo!